Uitgelicht - BNI lid Marjolein Hettinga

Marjolein Hettinga

Mei 2023

Vorige week woensdag had ik een heel fijn 1 op 1 gesprek met Marjolein Hettinga van De CommunicatieHelpdesk. Zij helpt mensen om een 'klantenmagneet' te worden. Dit was ons tweede gesprek. We hadden een inspirerende uitwisseling van ideeën en ervaringen over ondernemen, communicatie en persoonlijke groei.

We spraken over het runnen van een business. Wat de valkuilen zijn waar je als ondernemer tegenaan kunt lopen en hoe je die kunt voorkomen. We deelden tips en inzichten over hoe je snel resultaat kunt behalen en hoe je kunt groeien als professional en als mens. We hadden het ook over Tony Robbins, een van mijn grootste inspiratiebronnen, en hoe zijn principes mij hadden geholpen om mijn mindset te verbeteren.

Het gesprek vond plaats in de fotostudio, een mooie en creatieve omgeving die perfect paste bij onze energieke en vlotte conversatie. We vulden elkaar heel mooi aan in gedachten en woorden. Het was alsof we op dezelfde golflengte zaten. Het was meer dan een zakelijk gesprek, het was een kennismaking met elkaars persoonlijkheid, visie en werkwijze.

Marjolein is ervan overtuigd dat het altijd, ook in moeilijke tijden, mogelijk is om nieuwe klanten aan te trekken. Je klanten moeten alleen wel weten dat je bestaat en wat je ze te bieden hebt. Je moet dus zichtbaar worden. Maar hoe pak je dat aan? Daarom heeft zij 'De CommunicatieHelpdesk' opgericht.

Natuurlijk hebben ook nog even over de vakantie gesproken, want ik was zelf net terug van Kreta. Marjolein gaat binnenkort naar Engeland. Ze gaat samen met haar partner toeren door het prachtige landschap en de historische steden. Ze houdt van actieve en ontdekkingsvakanties, maar ze maakt ook tijd voor rust en ontspanning. Zo kan ze er straks weer helemaal zijn voor haar klanten.

Marjolein en ik hebben een gemeenschappelijk doel: we willen onze klanten zichtbaar maken. Marjolein helpt haar klanten om zichtbaar te worden door middel van communicatie. Ze coacht ze om hun boodschap helder te krijgen en te verspreiden via de juiste kanalen. En ik maak mijn klanten letterlijk zichtbaar door ze te fotograferen. Ik leg hun persoonlijkheid, passie en professionaliteit vast in beelden die spreken.

Marjolein, bedankt voor deze waardevolle ontmoeting! Francis Frionnet

Next Post Previous Post