Januari 2023
Maandag ging ik op bezoek voor een 1-op-1 gesprek met Jaap Boone. Jaap is eigenaar van Tele Service ICT in Capelle aan den IJssel. Samen met een team van 22 mensen, waaronder zijn zoon Bas Boone, helpen zij kleine, maar ook grotere bedrijven om hun ICT werkend te houden.
Wat me opvalt bij Jaap is zijn humor. Hij maakt ICT toegankelijk door o.a. humor, maar ook door zijn menselijkheid. Voor Jaap is het belangrijk om zijn klanten te kennen. Als er iemand belt, weet hij vrij snel waar het probleem ligt, omdat hij weet wat voor apparatuur de klant gebruikt.
Binnenkort gaat Jaap een nieuwe, vrij grote klant bedienen. Deze klant start al om 5.00 uur in de ochtend. Om die reden moet hun helpdesk ook rond deze tijd aanwezig zijn. Na goed overleg, is er voor gekozen om deze klant te helpen. Dappere stappen in een nieuwe richting.
Aanstaande vrijdag zie ik Jaap weer bij de BNI Fazant. Wil jij hem en mijn andere collega-netwerkers ontmoeten? Schuif dan vrijdag 27 januari aan! Laat het me weten, dan nodig ik je graag uit als mijn gast.