Zichtbaar zijn met jouw bedrijf of boodschap is leuk en uitdagend tegelijk. Daarom is dit event behalve plezierig en informatief vooral ook prikkelend zodat je daadwerkelijk in beweging komt. Om er te gaan stáán, om het te durven!
Met ‘Zet de volgende stap, versterk je uitstraling’ stimuleren we je om een flinke volgende stap te zetten. Je krijgt uitdagende tips van experts om op alle fronten te werken aan een sterke uitstraling. Na de pauze stel je jouw specifieke vragen tijdens de Q&A met de expert van je keuze. Tot slot leg je tijdens het netwerken contacten die je extra helpen om je zichtbaarheid en bereik te vergroten.
Goede (personal) branding vereist dat je weet wie je bent en wat je wilt uitstralen. Je hebt verschillende vaardigheden nodig die je al dan niet liggen. Bovendien is branding iets waaraan je voortdurend en consequent moet werken, wil het effect hebben. En je hebt er een beetje lef voor nodig. Laat ons je een duwtje in je rug geven, zet die stap… de wereld wordt er beter van als jij jezelf laat zien!
Monique Frionnet – Het is maar een buitenkant
Peter Meijer – Wat is het effect van mijn verschijning
Loes Vork – Marketing die verbindt
Francis Frionnet, personal branding fotograaf
Peter Meijer, Labantrainer en communicatieadviseur
Loes Vork, marketing- en social media trainer
Woensdag 25 maart 2020
Concordia, Grote zaal, Westhaven 27, Gouda
19.00 – 22.00 uur
Tickets: € 15,- per persoon
Neem jij de uitdaging aan? Bestel je tickets via Dotoo (klik hier)
Als inspirerend personal branding fotograaf zorgt Francis Frionnet voor sprekende foto's van ondernemers. Het zijn beelden waarin je doelgroep zich herkent en waarmee je op een natuurlijke manier vertrouwen opbouwt. Als ‘holistisch fotograaf’ ziet Francis de mens voor de camera. ‘Fotografie is veel meer dan een klik op de knop. Ik zoek naar echte verbinding en ontspanning.’ Dat leidt tot ontspannen fotoshoots en natuurlijke foto’s.
Tijdens de Q&A beantwoordt Francis alle vragen over het verloop van een personal branding fotoshoot.
www.personalbrandingfotograaf.nl
Monique Frionnet zorgt ervoor dat alles tot in de kleine details voor, tijdens en na de fotosessie klopt. Zij helpt de klant graag vooraf bij het uitzoeken van kleding, maar ook tijdens de opnamen om zichzelf te zijn. Na de fotoshoot selecteert Monique de beelden en bewerkt zij ze voor de juiste uitstraling.
Tijdens de presentatie vertelt Monique over haar ervaringen met de talloze fotoshoots die ze heeft begeleid, maar ook over haar ervaring als model. Zij is openhartig over de angsten die je kunt hebben, over het effect van een fotoshoot op jezelf en over hoe je het beste met belemmerende stemmetjes kunt afrekenen.
www.frionnet.nl
www.francisfrionnetportraits.nl
Peter Meijer is onder meer communicatiedeskundige, theatermaker, toneelschrijver, regisseur en acteur, tevens eigenaar van het kleinste complete theater van Nederland: Kleintheater Zwaan. In zijn opleidingsrugzak zit naast vele vormen van communicatie en theater ook Interventiekunde. Als Labantrainer werkt hij zowel met groepen als individueel.
Tijdens de presentatie en de Q&A belicht Peter wat de Laban-analyse vertelt over jouw verschijning. Hoe ga jij om met ruimte? Waar sta jij ten opzichte van de ander in die ruimte? Wat ziet die ander van jou op onbewust niveau? Welke verborgen boodschap heb jij bij je? Laban leert je veel over jouw presentie en jouw (onbewuste) uitstraling. Daardoor weet je ook wat je wilt veranderen en hoe je je uitstraling bewust kunt gebruiken in je dagelijkse contact met klanten en relaties.
www.ecksteinmaakwerk.nl
www.labantraining.nl
www.kleintheaterzwaan.nl
Loes Vork helpt mensen met een eigen bedrijf of praktijk om goed te communiceren. De individuele marketingbegeleiding begint bij het bepalen van je marketingstrategie, vervolgt met het kiezen en inrichten van de juiste middelen (inclusief social media), en eindigt met het consequent gebruiken van deze middelen. Loes traint, inspireert en motiveert je om je marketing zelf te doen op de manier die het beste bij je past, met enthousiasme en plezier.
Tijdens de presentatie vertelt Loes op haar nuchtere en toegankelijke wijze over de verschillende onderdelen van een goede marketing strategie. De verleiding is groot om meteen met een middel zoals je site aan de slag te gaan, maar dat heeft geen zin als je niet eerst goed hebt nagedacht over jouw missie en visie. Tijdens de Q&A kun je je vragen over marketing en social media aan haar voorleggen.
www.vorkcommunicatie.nl
www.groenehartcreatief.nl
www.boekselen.nl